понеділок, 26 жовтня 2015 р.

Інший бік творчості

Я все ж таки повертаюсь!
Довгенько я не давала про себе знати однак це не означає що я нічого в цей час не робила.Робила,однак ну дуже повільно,та й більшу частину мого часу було присвячено не вишивці а творчості з оцим маленьким чудом.


Знайомтесь мій синок Макар.

Як виявилось чим діти старші тим менше часу залишається щоб робити щось своє,все робимо разом,від куховарства ти прибирання до творчості та відпочинку.Тому я вирішила трішки перекваліфікувати свій блог і розповідати не лише про свою улюблену вишивку а і про те що взагалі у нас відбувається.Якнайшвидше покажу вам що я на вишивала і натворила за період відсутності)))а окрім цього розповім чим цікавим можна зайняти дитину щоб і собі щось встигнути,і взагалі про нас)))
І варіант один як видно з фото це фарби!!!Малювати у нас ще погано виходить,а от з підручними матеріалами саме те.По перше хвилин 20 на вулиці ми зайняті пошуками підходящих каменів на яких можна щось намалювати,що досить актуально щоб зайняти дитину в холодну пору.
А потім....хвилин 40 захопливого заняття по розмальовуванню кольорових фонів.А головне що це все висохне і можна продовжити домальовувати різноманітні квіти на траві,хмарки на небі і тому подібне.
Одним словом максимум фантазії мінімум затрат!

Немає коментарів:

Дописати коментар