неділю, 1 листопада 2015 р.

Прання вишивки

Розповім як я пере свої вишиті роботи після завершення процесу.Можливо комусь згодиться.Для прикладу вишивка сорочки для чоловіка,я вам пізніше все покажу детальніше.


Перш за все якщо полотно розмічене маркером змиваємо його холодною водою.Потім наносимо миючий засіб(гель,рідке мило,або щось що легко вимивається і не залишає слідів)У моєму випадку я відкрила для себе варіант дитячого,або звичайного шампуню.Мені дуже сподобалось,відпирає супер,швидко вимивається і не залишає жовтих плям(як це може зробити порошок)

Я завжди залишаю на 5хв. помокнути.

Потім ретельно промиваю під проточною водою,поки не перестануть проступати бульбашки.Головне сильно не терти вишивку щоб не пошкодити ниточки.(У мене не помістилось в раковині тому прополіскую під душем)

Я в жодному разі не віджимаю!Просто декілька секунд тримаю в руках(не підвішую,щоб не деформувати)а потім кладу на рушник.Рушник варто брати перевірений щоб не линяв,або якщо часто вишиваєте завести окремий як у мене.

І накриваю згори другою частиною рушника,якщо рушник маленький,або велика робота,тоді потрібно два.

І тоді акуратно скручую в рулончик і залишаю на 1-2год,в залежності від розміру роботи,можливо і менше.

Тоді не менш важливий етап прасування.Лише на вивороті!А от температурний режим залежить від ниток і тканини.В основному на упаковці вказують доступні режими.У мене мулінеDMC і домоткане полотно хорошої якості тому вибираю режим Коттон.Прасую роботу злегка вологою.

А потім підвішую на вішачок з прищіпками і даю повністю висохнути.Якщо робота велика і важка краще просто залишити висихати на рівній поверхні(наприклад на гладильній досці)


Зберігаю роботи які чекають свого оформлення скручені рулончиком і замотані в білий папір.

Немає коментарів:

Дописати коментар