понеділок, 30 травня 2016 р.

Бісерний дебют

Розпочала я перший бісерний проект і можу сказати що мені доволі сподобалось.Раніше я не була прихильником бісерної вишивка однак потрібно мені було вишити невеличку іменну іконку до дня хрещення,а от хрестиком підходящої схеми не знайшлося.Тоді все така вирішила спробувати бісер.Вибрала ось таку від Чарівна мить.Саме цей виробник доволі вдало пропрацював схему з усіх інших які мені пропонували.


Вишивала на пяльцях,хоч вони були трішки завеликими однак купляти менші не хотілось,хоча і так було доволі зручно.Також сподобався сам нанесений малюнок обличчя,доволі правдоподібно,і чіткість самої схеми.

Трішки улюблених кольорів,якщо говорити про бісер то він куплений по ключу,однак деякі бісеринки лягали просто чудово,а були такі кольори які м'яко кажучи просто бісили.Хоча причини я так і незрозуміла(((


А ще трішки розчарували два відтінки фону,повинен був промальовуватись ромбоподібний узор,однак відтінки практично зливались.

Хоча в цілому роботою задоволена,однак чи вишивала б ще щось невпевнена,хіба вишиванку.
Дуже задоволена рамарнею,допомогли підібрати саме те що мені було потрібне,та і ціна ще не надто велика.Тому для жителів Львова буде актуально взяти на замітку рамарню Цмок.

Іконка вдало подарена і вже оберігає свого маленького власника)))

Немає коментарів:

Дописати коментар