неділю, 1 січня 2017 р.

Чим я займалась поки мене не було.


Як і обіцяла повертаюсь до звичного русла і розпочинаючи новий рік давайте я розповім чим займалась і що завершила протягом моєї відсутності.

Перш за все я створила свій канал на YouTube,точніше вирішила спробувати себе в цій галузі,так як є певні речі про які зручніше розповідати саме в такому форматі.
Також намагаюсь розпочати новий блог однак із напрямку бюті сфери,так як косметика і макіяж у моєму житті займають не останнє місце і раптом комусь стане корисне те про що я розповідатиму.
Ну звісно давайте не забувати про малечу яка підростає і якій потрібно максимум уваги а головне завжди щось нове,тому частина моєї творчої енергії направлена якраз на створення дитячих цікавостей.
І звісно декілька завершених чи оформлених вишивальних робіт про які трішки детальніше.
Оформилась моя робота з піонами від Dimensions яка мені дуже подобається.
Вишила я її вже давно але основне питання в оформленні стояло за рамарнею.Я не несу оформляти роботу туди де не впевнена в кінцевому результаті,а ще я ніколи не оформляю у магазинах звідки роботу кудись відправляють а потім знову повертають у магазин(так би мовити через треті руки).Тому коли знайшла рамарню Цмок була безмежно задоволена і без сумніву усі наступні роботи оформлятиму саме там.А ще там прекрасний вибір рам та можливостей.

Тому відразу після піонів оформила свою Мадонну з немовлям.На фото як я не старалась сама робота чомусь зливається в тон рами,хоча насправді все набагато гармонічніше і рама золота з крисивими багряними потертостями.От тільки скло довелось брати звичайне через золотий штапік всередині. 

Дошилась моя Сова Dimensions і у наступних постах я вам розповім про неї детальніше.Добігає завершення мій банер,відео про який я вам показувала.А ще продовжується мій процес Лисиці Dimensions про який звісно буде новий пост та відео.
Це звісно небагато,але мої плати перевищують мої часові можливості,от би ще декілька годин в добі і все було б так як треба.
Тому я пішла вчитись розподіляти свій час так щоб встигнути все що потрібно і все що хочеться а з вами ми зустрінемось найближчим часом.

Немає коментарів:

Дописати коментар