неділю, 29 січня 2017 р.

Wise Owl завершена робота


 Завершилась робота над цією красунею ще в минулому році однак щось ніяк не було нагоди показати її.Картиною я дуже задоволена і якщо на фото вона виглядає трохи піксельною то насправді це не так і завдяки тому що весь фон вишивається напівхрестом створюється 3D ефект.
Якщо говорити по самому процесу то у виконанні ця картина легка.Я вишивала по перенабору з тих причин що я не надто люблю аїду якщо зашивка неповна або як у цьому випадку залишаються не зашитими значні частини фону.У мене це Lugana 25,але знову ж таки не білого кольору як це у наборі а припилено сіро-голубого,на жаль не пам'ятаю точної назви.
Напівхрест як завжди у різні складення за рахунок чого створюється текстурність,а от сова і гілка на якій вона сидить хрест у дві нитки.
Єдиною складність у всій роботі було напевне лише те що палітра кольрів поділялись практично на сіро коричневі і це трохи набридало.

Бекстічу по роботі небагато і основна частина зосереджена на сові для створення пір'я.

Планувала показувати вже оформлену роботу,але трохи затягнула з оформленням так як зараз вишиваю для неї пару і думала оформити їх однаково,але на даний момент вже щось не дуже в цьому впевнена,тому думаю що найближчим часом ми підемо в рамарню)))
Тому якщо у вас в планах є ця робота але ви чомусь зволікаєте неодмінно вишийте її,вона чарівна! 


У відео трішки детальніше



2 коментарі: